Aanbod

Ik zie dagelijks het nut en de kansen van werkgeluk en wil dit ontzettend graag delen. Het is mijn ambitie om werkgeluk bij zoveel mogelijk organisaties op de agenda te krijgen. Maak werkgeluk ook bij jouw organisatie de normaalste zaak van de wereld en bekijk hieronder hoe Siemwork daar bij kan helpen.

Ontdekken

Ontdek in een gratis sessie meer over werkgeluk en de potentie hiervan.

Workshop

Ga tijdens een interactieve workshop in gesprek over werkgeluk en de mogelijkheden hiervan binnen jullie organisatie, team of afdeling.

Inspiratie 

Vul jouw event aan met een pakkend verhaal over werkgeluk en laat je aanwezigen geïnspireerd de zaal verlaten. 

Teambuilding

Ga met je team aan de slag met werkgeluk en het vergroten hiervan. Maak het praktisch snel toepasbaar en leuk!

Geloof jij (al) in de kracht van werkplezier of ben je geval nieuwsgierig geworden? Neem dan contact op.

Naast bovenstaande vormen ga ik ook graag met jou, je team of jouw organisatie een langduriger (verander)traject aan. Verandertrajecten of verbeterprogramma’s starten wat mij betreft altijd vanuit twee elementen:  Commitment en urgentie. Dat betekent dat er ergens een noodzaak moet zijn om iets te veranderen (nu of in de toekomst) en er minstens één iemand moet geloven in de oplossing hiervan. Als deze twee ingrediënten in wat voor vorm aanwezig zijn, dan komt de rest wel goed.

Mogelijke veranderstappen:

0: Bear hunting

Nog niet overtuigd van werkgeluk en de kansen hiervan? Ik ga graag dit graag met jou of jouw team aan. Aan de start van een traject verkennen we eerst belemmeringen, obstakels en drempels. Pas als we deze erkend en besproken hebben gaan we verder op pad.

1:Deepdive analyse

In de deepdive schetsen we een beeld van de huidige situatie en identificeren we behoeften, knelpunten en verbetermogelijkheden. Kijkend vanuit het Werkgeluk Diafragma met aandacht voor onder andere purpose, people, progress play. 

2: Ambitie Schets

Vanuit de analyse stellen we gezamenlijk vast waar we naar toe willen, welke veranderingen we door willen voeren en welke stappen we willen zetten richting de ambitie. Om zo toe te werken naar een organisatie met beter benut potentieel, meer plezier en geluk en betere resultaten.

4: Verander tracé

Als startpunt van de daadwerkelijke implementatieperiode stellen we een concreet plan op om zo meetbaar en strategisch aan de slag te gaan met de verbeteracties.

5: en route!

In deze fase gaan we op weg! In de vorm van gamification of met veranderteams waarin hoe dan ook leidinggevenden en andere belangrijke spelers actief betrokken worden. 

6: Be proud reflectie

Naast de monitoring tijdens het traject om op koers te blijven, vormt reflecteren en leren een belangrijke stap. Om zo trots te mobiliseren en resultaten te vieren, maar ook continu te blijven verbeteren. 

Maak werkgeluk de normaalste zaak van de wereld en zet het op de agenda van jouw bedrijf!

Om de lange termijn effecten van werkgeluk te ervaren, is het belangrijk werkgeluk fundamenteel aandacht te geven en dit onderwerp strategisch te benaderen. Daarom moeten directies, managementteams of teamleiders erin geloven. Hiervoor heb ik verschillende programma’s opgesteld. 

VIP-programma

Tijdens het VIP programma nemen we 1 dag afstand van de dagelijkse werkzaamheden en gaan we de volledige dag aan de slag met werkgeluk en de kansen hiervan. Op een bijpassende locatie zetten we alles in het teken van jullie team of onderneming,  duiken we in de theorie van werkgeluk en vertalen we dit naar de invulling van jullie purpose, people, progress en play. 

Frisse wind programma

Tijdens dit programma kijken we met de bril van werkgeluk met een scherpe en frisse blik naar jouw team of onderneming. Zodat je met inspiratie, frisse moed en energie je team of organisatie nieuw leven in kunt blazen.

Confetti programma

Ontdek tijdens het Confetti Programma wat jouw bedrijf of team nog meer aan potentie heeft. Brainstorm er op los en denk vooral eens even een moment in kansen en mogelijkheden. Samen met jou en je team ontdek ik graag nieuwe kansen om zo meer uit de (bestaande) potentie te benutten.

Vertel de wereld waar jullie voor staan! 

Om de juiste mensen aan te trekken, is het nodig om anderen te laten weten dat je er bent en waar je voor staat. Een goed verhaal is daarvoor doorslaggevend. Zie hieronder hoe jij je klaar kunt maken voor het uitdragen van die purpose.

Magic medewerkers marketing

Medewerkers zijn de kern van je bedrijf. Met Magic Medewerkers Marketing breng jij jouw passie over op de mensen die voor jou elke dag werken aan het product of de dienst die je levert aan de klant, zodat jouw passie ook hun passie wordt. Samen ontdekken we hoe medewerkers denken over je bedrijf en hoe tevreden ze zijn. Op basis hiervan stellen we een intern marketingprogramma op en maken we een plan van aanpak om iedereen op de tafels te krijgen.

Pitch perfect

Een goed verhaal hebben is één. Maar dat verhaal ook goed over de bühne brengen is twee. Met de Pitch Perfect module stel jij jouw verhaal samen en leer je hoe je dit krachtig kunt presenteren.

Let’s Get Started! 

Wil jij de volledige potentie uit jezelf, je team, je onderneming of je organisatie halen? Neem dan contact op. Ik help graag met ontdekken, doorontwikkelen of uitvergroten!